بیلان سافت

ساخت وبلاگ
همان طور که می دانید دو کمپانی مشهور سونی و مایکروسافت با عرضه نسل هشتم کنسول بازی و با معرفی PS4 و XBOX ONE رقابت جدیدی را آغاز کرده اند و اختلافات نظر بر سر این که کدام کنسول بازی بهتر است و کدام کنسول بازی به صرفه تر همچنان مثل همیشه ادامه دارد. فروش […] The post قیمت روز کنسول های بازی در ایران (آپدیت تا تاریخ ۹۵/۵/۲۱) appeared first on هشت بیت. بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : قیمت روز کنسول بازی,قیمت روز کنسول,قیمت روز کنسول های بازی در ایران,قیمت روز کنسول ps4,قیمت روز کنسول ps3,قیمت روز کنسول بازی ps4,قیمت روز کنسول بازی xbox,قیمت روز کنسول بازی ps3,قیمت روز کنسول xbox one,قیمت روز کنسول xbox 360 slim, نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 275 تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 16:04

اشتراک گذاشتن توییت اشتراک گذاشتن اشتراک گذاشتن ایمیل عادت کردیم که شهریور هر سال منتظر خبری از اپل باشیم. امسال هم همین انتظار را داریم و منتظر iphone 7 هستیم. بیایید همراه هم کمی راجع به آیفون ۷ و اخبار و شایعات حول و حوش آیفون ۷ صحبت کنیم. سخت افزار آیفون ۷ اپل شیوه خاصی برای محبوب سازی خود دارد. اخبار و شایعات تقریباً درستی را از چند ماه پیش از عرضه در رسانه ها ( به صورت کاملاً اتفاقی! ) پخش می کند و حالا هم این اخبار برای آیفون ۷ پخش شده است. آیفون جدید از تراشه‌ ای دو هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫ بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 279 تاريخ : شنبه 30 مرداد 1395 ساعت: 16:04

همان طور که می دانید دو کمپانی مشهور سونی و مایکروسافت با عرضه نسل هشتم کنسول بازی و با معرفی PS4 و XBOX ONE رقابت جدیدی را آغاز کرده اند و اختلافات نظر بر سر این که کدام کنسول بازی بهتر است و کدام کنسول بازی به صرفه تر همچنان مثل همیشه ادامه دارد. فروش کنسول های بازی نسل هشتم در ایران هم جریان دارد و اکثر سایت ها و فروشگاه ها قیمت های متفاوتی (دل به خواه) برای فروش در نظر گرفتند که معمولا بدون قاعده و دلیل منطقی است .

از این به بعد سعی می کنیم به صورت ماهیانه قیمت کلیه کنسول های بازی مطرح در بازار ایران رو برایتان قرار بدهیم تا در صورت نیاز به خرید قیمتی حدودی از بازار داشته باشید .

در زیر جدول قیمت کنسول های بازی نسل هفت و هشت دو شرکت مطرح مایکروسافت و سونی را در بازار ایران و تا تاریخ ۱۳۹۵/۵/۵مشاهده می کنید.

در  دو هفته گذشته (از آخرین آپدیت که مربوط به اواسط تیر ماه بوده است) قیمت ها پس از رشد وحشتناک و غیر عادی به روال گذشته بازگشت.خوشحالیم که توانستیم در لحظه درست پیش بینی افزایش بی مورد قیمت و کاهش سریع پس از آن را داشته باشیم. به هر حال قیمت حداقل کنسول ها قیمت لحظه ای است و ممکن است به تناسب بازار این قیمت مقداری بالا یا پایین بیاید. به تازگی مایکروسافت در E3 کنسول میانی جدیدی با عنوان Xbox one s را معرفی کرده است که  حداکثر تا مهرماه در بازار پخش خواهد شد. در چند هفته گذشته ایکس باکس های ریفربیش وارد بازار ایران شده است که با قیمت زیر نهصد هزار تومان به فروش می رسد. حواستان باشد گران نخرید!

توضیح اینکه در خرید آنلاین حتماً حواستان به مبلغ حمل ونقل و مالیات بر ارزش افزوده باشد!!

در جدول فوق بیشترین قیمت کنسول های نسل هفتم (PS3 و Xbox 360 ) مربوط به باندل مخصوص (کنسول به همراه یک بازی) و کرک شده می باشد . همچنین گران ترین Xbox one بازار از نوع XBOX ONE Elite Edition و گرانترین PS4 از نوع PS4 Call of duty III Edition می باشد، البته به تازگی مدل باندل آنچارتد ۴ هم قیمتی در نزدیکی باندل دیگر از رده خارج شده call of duty دارد.

همچنین ارزان ترین Xbox one بدون کینکت Xbox One Without Kinect و ارزان ترین PS4 مربوط به PlayStation 4 Region 3  می باشد. که به تازگی مدل ۱۲۰۶ آن هم وارد بازار شده است و در هر دو قسمت ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی از باقی مدل ها ارزان تر است.

به تازگی سری ۱۲ کنسول های PS4 هم به بازار عرضه شده است. از بارز ترین تفاوت ها می توان به مات شدن کل دستگاه ، فیزیکی شدن دکمه های پاور و اجکت و تقلیل تعداد رم ها از ۱۶ رم ۵۱۲ گیگابایتی به ۸ رم ۱ گیگابایتی اشاره کرد.

PS4 با کد ۱۲۰۶ که مربوط به ریجن ۳ می باشد هم اکنون به ایران رسیده است و پایین ترین [...]

The post قیمت روز کنسول های بازی در ایران (آپدیت تا تاریخ ۹۵/۵/۵) appeared first on هشت بیت.

بیلان سافت...
ما را در سایت بیلان سافت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bilansoft بازدید : 264 تاريخ : جمعه 8 مرداد 1395 ساعت: 19:42